שתי ספינות מדרום קוריאה עברו היום (שני) דרך מצר הורמוז לאחר שארצות הברית ואיראן חתמו על הסכם הפסקת אש - כך דווח בתקשורת. המעבר התבצע לאחר שהצדדים הגיעו להבנות שאפשרו את חידוש התנועה הבטוחה של כלי שיט באזור האסטרטגי.