שריפה פרצה לפני זמן קצר (חמישי) בשטח פתוח בצפון רמת הגולן, סמוך למושב שעל. במקום פועלים חמישה צוותי כיבוי מתחנת גליל-גולן במאמץ לבלום את התפשטות האש, יחד עם צוותי רשות הטבע והגנים, יחידת "מרכבות האש" של שעל וצוותי המועצה האזורית גולן.