יו"ר הפרלמנט האיראני: "בארה"ב טוענים שהכספים שלנו ישמשו לחקלאות - זה שקר"

Wait 5 sec.

יו"ר הפרלמנט האיראני, מוחמד באקר קאליבאף, כתב לפני זמן קצר (חמישי) ברשת X: "אמריקה טוענת באופן שקרי שהכספים שלנו ששוחררו מהקפאה ישמשו לקניית תוצרת חקלאית אמריקאית. מעניין. היבול היחיד שאנחנו קוצרים הוא מה שאתם זרעתם: עשרות שנים של חוסר אמון. זה יבול טבעי, בשפע, וגדל כאן בבית. אבל כנראה שארצות הברית מייצאת רק פולי סויה מהונדסים גנטית, הבטחות שהופרו ודיבורים ריקים".