MKE Bayileri ve İş Adamları Derneği'nin olağan genel kurulunda mevcut başkan Mustafa Öztürk, üyelerin oy çokluğuyla yeniden yönetim kurulu başkanlığına seçildi. Öztürk, derneğin savunma sanayisine katkı ve birlik beraberlik hedeflerini vurguladı.