Datça'da bu yola 1 yıldır greyder bile gelmiyor!

Wait 5 sec.

Datça’da bir vatandaş, evine ulaşımı sağlayan tek imarlı yolun 1 yıldır bakımsız bırakıldığını belirterek Muğla Valiliği ve Datça Kaymakamlığı’na başvurdu. Yağışlı havalarda yolun dere yatağına dönüştüğünü ifade eden vatandaş, ambulans ve itfaiye araçlarının bölgeye ulaşamadığını öne sürdü.