ترامپ:«عجله‌ای برای ورود بازرسان آژانس اتمی به ایران وجود ندارد»

Wait 5 sec.

شفقنا-«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر در سخنانی تکراری مدعی شد: «مهم‌ترین موضوع در حال حاضر این است که ایران هرگز سلاح هسته‌ای نخواهد داشت.»به گزارش شفقنا به نقل از الجزیره، ترامپ ادعا کرد: «بازرسان در زمان مناسب در ایران حضور خواهند داشت و ما ایران را در موقعیتی بی‌سابقه قرار دادیم که طی ۴۷ سال گذشته سابقه نداشته است.»وی گفت: «اگر ایرانی‌ها درست می‌گفتند که بازرسان آژانس انرژی اتمی به ایران نخواهند رفت، من فوراً جلسه با آن‌ها را لغو می‌کردم.»رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد: «ما در حال کار روی یک توافق عالی هستیم، پس از آن‌که همه‌چیز در ایران «از بین رفته» و ایران در موقعیت مذاکره خوبی قرار ندارد.»ترامپ با بیان اینکه اوضاع در مورد لبنان به‌خوبی پیش خواهد رفت، گفت: «هیچ عجله‌ای برای ورود بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران وجود ندارد.»این سخنان ترامپ در حالی است که اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت خارجه ساعاتی پیش در نشست هفتگی خود در پاسخ به این سوال که آیا قرار است بازرسان آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران که در جریان حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی آسیب دیدند بازدیدی داشته باشند؟ گفت:« برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تاسیسات آسیب دیده ایران در جریان تجاوزات نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی نداریم و اساساً در این زمینه شیوه نامه‌ای وجود ندارد.»نوشته ترامپ:«عجله‌ای برای ورود بازرسان آژانس اتمی به ایران وجود ندارد» اولین بار در خبرگزاری بین‌المللی شفقنا | خبرگزاری شیعیان، فتاوای آیت‌الله سیستانی و مرجعیت، آخرین اخبار ایران و جهان. پدیدار شد.