Ståle Solbakken beklaget til TV 2-ekspert: – Dårlig av meg

Wait 5 sec.

Tidlig tirsdag morgen sendte Ståle Solbakken tekstmelding og la seg flat etter uttalelser han kom med etter Senegal-kampen.