Emniyet Genel Müdürü Ali Fidan, Dışişleri Bakanı Hakan Fidan’ı makamında ziyaret etti. Gerçekleşen nezaket ziyaretinde kurumlar arası iş birliği ve kamu hizmetlerinin etkin yürütülmesine ilişkin konular ele alındı. Emniyet Genel Müdürü Ali Fidan, Dışişleri Bakanı Hakan Fidan’ı makamında ziyaret etti.Kurumlar Arası İş Birliği VurgusuGerçekleşen görüşmede, kamu hizmetlerinin daha etkin ve koordineli bir şekilde yürütülmesi, kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi ve çeşitli güncel konular üzerine karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu.Ziyaretin, devlet kurumları arasındaki koordinasyonun artırılması ve ortak çalışma alanlarının geliştirilmesi açısından önem taşıdığı ifade edildi.Teşekkür MesajıZiyaretin ardından yapılan açıklamada, nazik kabullerinden dolayı Dışişleri Bakanı Hakan Fidan’a teşekkür edilerek şu ifadelere yer verildi:“Nazik kabulleri dolayısıyla Sayın Bakanımıza şükranlarımızı sunarız.”Hatıra Fotoğrafı ile Sona ErdiSamimi bir ortamda gerçekleşen görüşme, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.