Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile yaptığı görüşmede İran ile ABD arasında varılan mutabakattan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Türkiye'nin sürecin barışla sonuçlanması için destek vermeyi sürdüreceğini söyledi.