צבא ארה"ב: תקפנו כלי שיט בקריביים והרגנו שני בני אדם

Wait 5 sec.

צבא ארצות הברית הודיע היום (שני) כי תקף כלי שיט באזור הקריביים והרג שני בני אדם. לפי פיקוד הדרום של ארה"ב, כלי השיט הופעל על ידי "ארגוני טרור ייעודיים" שלא זוהו. בפיקוד הדרום מסרו כי אף חייל אמריקאי לא נפגע בתקיפה, ותיארו את שני ההרוגים כ"טרוריסטים גברים", בלי למסור פרטים נוספים.