EuroLeague yönetimi, Beşiktaş GAİN ile Paris Basketbol'un 2026-27 sezonunda bir yıllık "wild card" ile organizasyona katılacağını açıkladı. Böylece Anadolu Efes ve Fenerbahçe Beko'nun ardından Beşiktaş da Avrupa'nın en prestijli basketbol liginde yer alacak.