Hisarcık İlçe Müftülüğü, Muharrem ayı dolayısıyla ilçedeki üç camide Cuma namazı sonrası vatandaşlara aşure dağıttı. Müftü Hüseyin Demirci, aşurenin birlik ve beraberlik simgesi olduğunu vurguladı.