Aydın Vakıflar Bölge Müdürlüğü, Denizli'de Bayramyeri Camii'nde cuma namazı sonrası düzenlediği aşure ikramıyla Muharrem ayının manevi atmosferini vatandaşlarla paylaştı. Vali ve AK Parti İl Başkanı'nın da katıldığı etkinlikte birlik, beraberlik ve dayanışma vurgusu yapıldı.