İran Meclis Başkanı Muhammed Bakır Galibaf, ABD ile İsviçre’de yapılan müzakerelerin ardından uçakta gazetecilere açıklamalarda bulundu.Hürmüz Boğazı’nın uluslararası deniz trafiğine açılmasından yana olduklarını belirten Galibaf, "Umarım boğazı geçişler açısından yeniden işlevsel hale getirebilir ve bölgesel ve küresel ekonomiye yeniden refah kazandırabiliriz" dedi.Buna rağmen Hürmüz Boğazı'nın yönetiminin asla savaş öncesindeki haline dönmeyeceğini vurgulayan Galibaf, "Elbette uluslararası düzenlemelere uyulacak, ancak Hürmüz Boğazı'nı İran yönetecek" şeklinde konuştu.SON DAKİKA! Karadeniz'de Türk sahipli gemiye İHA'lı saldırı! Dışişleri Bakanlığı'ndan açıklama: İki Türk vatandaşı yaralıTrump'ın Netanyahu'yu ilgilendiren soruya verdiği yanıt çok manidar! 'Ben bir sorun çözücüyüm'