שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, הצהיר כי ארצו תממש את מעמדה כמדינה בעלת נשק גרעיני, כך דיווחה היום (שלישי) סוכנות הידיעות הממלכתית במדינה. על פי הדיווח, קים ציין במהלך כינוס הוועד המרכזי של מפלגת השלטון כי מימוש מעמדה הגרעיני של המדינה הוא הדרך היחידה להתמודד עם המצב הביטחוני העולמי ה"מורכב והבלתי צפוי".