הנציג היהודי היחיד בחבר הנאמנים של המוזיאון הקנדי לזכויות אדם, מארק ברלין, התפטר מתפקידו במחאה על כוונת המוסד להציג תערוכה חד צדדית העוסקת בנכבה. כך הודיע ברלין במכתב רשמי שהגיד לשר הזהות והתרבות הקנדי, מארק מילר. ברלין הוא משפטן ומומחה לזכויות אדם המכהן בתפקיד יותר משמונה שנים. הוא הסביר במכתבו כי הנהלת המוזיאון דחתה את פניות הקהילה היהודית לקחת חלק בעיצוב התערובה ובחרה להציג את עקירת הפלסטינית ב-1948 ללא הקשר היסטורי הולם.פנייה לכתב/תמצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו על זה