שליט צפון קוריאה קים ג'ונג און אמר כי "נממש את מעמדה של צפון קוריאה כמעצמה גרעינית". כך דווח בסוכנות הידיעות הממלכתית KCNA. עוד אמר קים: "ארה"ב ודרום קוריאה היו מעורבות בפעולות מסוכנות. פעולותיה של אמריקה הובילו להחמרת העימותים העקובים מדם באירופה ובמזרח התיכון".פנייה לכתב/תמצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו על זה