נורבגיה ניצחה את סנגל 2:3

Wait 5 sec.

נורבגיה ניצחה את סנגל 2:3 במסגרת המחזור השני של בית 9, באצטדיון מטלייף בניו ג'רזי. מרקוס פדרסן הנורבגי כבש בדקה ה-43, ארלינג הולאנד כבש צמד בדקה ה-48 וה-58. איסמעילה סאר מסנגל כבש גם הוא צמד, בדקה ה-53 ובתוספת הזמן.פנייה לכתב/תמצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו על זה