Bursa'da bir kişinin ev almak için biriktirdiği 1 kilogram altın, iddiaya göre eşi tarafında çöp sanılarak çöpe atıldı. Olayın ardından mahalleli, polis ve belediye ekipleri altınları bulabilmek için seferber oldu.