כוחות הביטחון המשיכו הבוקר (שבת) בסריקות בחצרות הבתים ביישוב בית אריה, זאת לאחר שאמש הופעלה התרעה על חדירת מחבלים למקום. "אנא הישמעו להנחיות הכוחות, המשיכו להישאר בבתים עד להודעה חדשה, ואפשרו להם לבצע את עבודתם ללא הפרעה", כתבו לתושבים.