A Milli Takım'da performansı eleştirilen isimlerden biri olan Uğurcan Çakır, ABD maçının ardından dikkat çeken bir paylaşım yaptı. Deneyimli eldiven paylaşımında, ''Bugün turnuvaya bir galibiyetle veda edebilmek için sahada elimizden gelen her şeyi yaptık ve bunu başardık. Bu forma için, bu bayrak için daha iyisini başarmak adına her zaman daha çok çalışmaya devam edeceğiz." dedi.