مخبر: قطب نمای برخی همسایگان هنوز دوست و دشمن را وارونه نشان می‌دهد

Wait 5 sec.

شفقنا- مشاور و دستیار رهبری در واکنش به بیانیه  شورای همکاری خلیج‌فارس نوشت: قطب نمای برخی همسایگان هنوز دوست و دشمن را وارونه نشان می‌دهد.به گزارش شفقنا، محمد مخبر بعدازظهر جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ در پی بیانیه  شورای همکاری خلیج‌فارس و همچنین در ادامه نقض‌های مکرر بند اول تفاهم از سوی آمریکا و رژیم صهیونسیتی در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: بیانیه شورای همکاری، اشتباهی دوباره و همسویی با کسی است که امنیت منطقه را قربانی تجاوزگری های خود کرده است.وی عنوان کرد: قطب‌نمای برخی همسایگان هنوز دوست و دشمن را وارونه نشان می‌دهد.وی بیان کرد: توافق چه با آمریکا و چه اقمار جنوب خلیج‌فارس، یک زنجیره است؛ یک حلقه‌اش که بشکند، کلِ زنجیره‌اش در آتش ذوب می‌شود.نوشته مخبر: قطب نمای برخی همسایگان هنوز دوست و دشمن را وارونه نشان می‌دهد اولین بار در خبرگزاری بین‌المللی شفقنا | خبرگزاری شیعیان، فتاوای آیت‌الله سیستانی و مرجعیت، آخرین اخبار ایران و جهان. پدیدار شد.