שגריר ישראל בארה"ב, יחיאל לייטר, אמר היום (שישי) בטקס החתימה על מסגרת ההסכמות בין ישראל, ארה"ב ולבנון כי מדובר ב"תהליך היסטורי" המקדם את חזונו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ל"שלום באמצעות עוצמה". לדבריו, ההסכם מבוסס על עמידה בהתחייבויות, כך ש"איראן בחוץ, חיזבאללה בחוץ - והדרך לשלום בין ישראל ללבנון בפנים". לייטר הודה לצוותי המשא ומתן, לצה"ל ולתושבי הצפון, והביע תקווה כי "קללות המלחמה יהפכו לברכות של שלום".