פיקוד המרכז של ארצות הברית (CENTCOM) אישר בפוסט ברשת X כי הוא ביצע תקיפות נגד איראן, בתגובה לפגיעת כטב"ם בספינת מסחר במצר הורמוז אתמול. בפוסט נכתב כי "מטוסים אמריקניים תקפו אתרי אחסון טילים וכטב"מים איראניים, כמו גם אתרי מכ"ם חופיים". עוד נכתב: "התוקפנות הבלתי מוצדקת מצד הכוחות האיראנים נגד השיט המסחרי היוותה הפרה ברורה של הפסקת האש. יתרה מכך, התנהגותה המסוכנת של איראן פגעה בחופש השיט, בשעה שהמסחר זורם באופן גובר דרך פרוזדור הסחר הבינלאומי החיוני הזה".פנייה לכתב/תמצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו על זה