Nevşehir Belediyesi, Medaş tarafından yürütülen yatay sondaj kazısı sırasında içme suyu isale hattının zarar görmesi nedeniyle kentte 11 mahallede su kesintisi yaşandığını duyurdu.Belediye Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, kazı çalışması sırasında belediyeye ait isale hattında arıza meydana geldiği belirtilerek, ekiplerin sorunun giderilmesi için yoğun şekilde çalıştığı ifade edildi.Açıklamada, Emek, Yeni, 350 Evler, Kapadokya, Esentepe, Güzelyurt, 15 Temmuz, Camicedit, Hacı Rüştü, Herikli ve Bahçelievler mahallelerinde su kesintisi uygulandığı bildirildi.Belediye yetkilileri, çalışmalar tamamlanıncaya kadar vatandaşların mağduriyet yaşamamaları için gerekli tedbirleri almalarını isterken, arızanın giderilmesi ve bağlantı işlemlerinin tamamlanmasının ardından hatta yeniden su verileceğini belirtti. Öte yandan, arızanın onarım çalışmaları nedeniyle Kapadokya Mahallesi'nde bulunan Kayaşehir yolu da güvenlik amacıyla geçici süreyle araç trafiğine kapatıldı.Nevşehir Belediyesi ekiplerinin, su kesintisinin en kısa sürede sona erdirilmesi ve ulaşımın normale dönmesi için çalışmalarını aralıksız sürdürdüğü bildirildi.