אישה בת כשלושים נפלה הלילה (שבת) מגובה רב ברחוב הנביאים בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים רמב"ם כשהיא במצב בינוני.