בתקשורת העומאנית דווח היום (שלישי) כי סולטאן עומאן דן עם יו"ר הפרלמנט האיראני מוחמד באקר קאליבאף ועם שר החוץ עבאס עראקצ'י בהתפתחויות במגעים בין איראן לארצות הברית. הסולטאן אמר כי "עומאן תומכת במשא ומתן בין וושינגטון לטהרן, במטרה להגיע להסדרה של שלום ולפתרון סופי של הסוגיות התלויות ועומדות".