اسرائیل آتش‌بس در جنوب لبنان را نقض کرد؛ یک شهید و دو زخمی در حمله به النبطیه

Wait 5 sec.

شفقنا-خبرنگار شبکه المنار گزارش داد نظامیان صهیونیست به سمت شماری از اهالی شهرک حداثا در جنوب لبنان شلیک کردند در حالی که آنها برای دفن شماری از شهدا به همراهی ارتش لبنان به سمت قبرستان حرکت می‌کردند.به گزارش شفقنا به نقل از المنار، نظامیان صهیونیست همچنین به سمت نیروهای دفاع مدنی و شماری از شهروندان لبنانی به هنگام تلاش برای بیرون آوردن پیکر شهدا از زیر آوار در شهرک النبطیه الفوقا شلیک کردند.به گفته خبرنگار المنار، طی تیراندازی صهیونیست‌ها در النبطیه فوقا یک شهروند لبنانی به شهادت رسیده و دو نفر دیگر زخمی شدند.به گفته این شبکه لبنانی، نظامیان صهیونیست همچنین در این منطقه به سمت بلدوزری که در تلاش برای آواربرداری بود، آتش گشودند.نظامیان صهیونیست در تداوم نقض آتش‌بس همچنین با پهپاد به شهرک کفرتبنیت در اطراف شهر مهم النبطیه حمله کردند.المنار همچنین گزارش داد که پهپادهای اسرائیلی بمب‌های صوتی را در اطراف شهرک برعشیت و عیتا الجبل پرتاب کردند.https://fa.shafaqna.com/media/2026/06/IMG_7859.mp4  نوشته اسرائیل آتش‌بس در جنوب لبنان را نقض کرد؛ یک شهید و دو زخمی در حمله به النبطیه اولین بار در خبرگزاری بین‌المللی شفقنا | خبرگزاری شیعیان، فتاوای آیت‌الله سیستانی و مرجعیت، آخرین اخبار ایران و جهان. پدیدار شد.