شفقنا- معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از خانوادهها خواست تا در ایام برگزاری امتحانات نهایی از مراجعه به مدارسی که مرکز آزمون هستند، خودداری کرده و در روزهایی که امتحانات نهایی برگزار نمیشود و پس از پایان امتحانات برای ثبتنام دانشآموزان اقدام کنند.به گزارش شفقنا از وزارت آموزش و پرورش، معاونت آموزش متوسطه با اشاره به ایام برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان، اعلام کرد: با توجه به همزمانی فرآیند ثبتنام مدارس با برگزاری امتحانات نهایی، ضروری است خانوادهها در روزهای برگزاری آزمون از مراجعه به مدارسی که مرکز آزمون هستند، خودداری کنند تا تمرکز عوامل اجرایی برای برگزاری مطلوب امتحانات حفظ شود.دراین گزارش تصریح شده، اولیای دانشآموزان میتوانند در روزهایی که امتحانات نهایی برگزار نمیشود و یا پس از پایان امتحانات نهایی با مراجعه به مدارس، مراحل ثبتنام فرزندان خود را انجام داده و پیگیری کنند.امتحانات نهایی پایه یازدهم دوره متوسطه از تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۴۰۵ و امتحانات نهایی پایه دوازدهم دوره متوسطه از تاریخ ۲۱ تیرماه ۱۴۰۵ مطابق برنامه اعلامشده برگزار خواهد شد.نوشته وزارت آموزش و پرورش: خانوادهها از مراجعه به مراکز آزمون در ایام امتحانات نهایی خودداری کنند اولین بار در خبرگزاری بینالمللی شفقنا | خبرگزاری شیعیان، فتاوای آیتالله سیستانی و مرجعیت، آخرین اخبار ایران و جهان. پدیدار شد.