شفقنا- وزیر امور خارجه آمریکا، روز چهارشنبه گفت: گروه فنی در مورد ایران هفته آینده دوباره تشکیل جلسه خواهد داد.به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ آناتولی نوشت: مارکو روبیو به خبرنگاران در کویت گفت: خب، فکر میکنم گروه فنی در تاریخ ۲۹ یا ۳۰ ماه جاری برمیگردد. اگر اشتباه نکنم، فکر میکنم آنها به سوئیس برمیگردند. بنابراین، اما در هر صورت، گروه فنی دوباره تشکیل جلسه خواهد داد، فکر میکنم ۳۰ ام باشد.روبیو از ۲۳ تا ۲۵ ژوئن در یک سفر سه روزه به امارات متحده عربی، کویت و بحرین رفته تا در مورد یادداشت تفاهم بین ایالات متحده و ایران بحث کند. در بحرین، روبیو همچنین با شورای همکاری خلیج فارس دیدار خواهد کرد تا در مورد اولویتهای مشترک در سراسر منطقه بحث کند. او با اعلام اینکه مذاکرات فنی در حد کارشناسان است گفت: افرادی از وزارت امور خارجه در این مذاکرات شرکت خواهند کرد، به همراه افرادی از وزارت انرژی و غیره. سطح فنی همین است.روبیو همچنین گفت: واشنگتن در مذاکرات با ایران با هدف یافتن راهحلی دائمی برای جنگ خاورمیانه، «کاملاً با متحدان خود در خلیج فارس همسو» خواهد بود.این خبر را در آناتولی ببینیدنوشته گروه فنی درباره ایران هفته آینده دوباره تشکیل جلسه میدهد/ هرگز امنیت متحدان عرب را مخدوش نخواهیم کرد اولین بار در خبرگزاری بینالمللی شفقنا | خبرگزاری شیعیان، فتاوای آیتالله سیستانی و مرجعیت، آخرین اخبار ایران و جهان. پدیدار شد.