شفقنا- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی میگوید: این رژیم هیچ درخواستی از آمریکا برای خروج از خاک لبنان دریافت نکرده است.به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ الجزیره نوشت: اسرائیل کاتز، وزیر جنگ اسرائیل، میگوید: واشنگتن از اسرائیل نخواسته است که نیروهایش را از جنوب لبنان خارج کند.کاتز در مصاحبهای در کنوانسیون رهبران محلی در تلآویو گفت: «ما اعلام کردهایم که در هر صورت ما عقبنشینی نمیکنیم و تا این لحظه – و این یک دستاورد دیپلماتیک است – هیچ درخواستی از سوی آمریکا برای خروج اسرائیل از لبنان وجود ندارد.»کاتز در پاسخ به این سوال که آیا ارتش در صورت دریافت چنین درخواستی از سوی آمریکا، به آن پایبند خواهد بود، گفت که او به پیت هگست، وزیر دفاع آمریکا، و نتانیاهو به ترامپ، گفته است که «ما آنجا هستیم تا از ساکنان محافظت کنیم.»نوشته وزیر جنگ اسرائیل: آمریکا هیچ درخواستی برای خروج اسرائیل از جنوب لبنان نداشته است اولین بار در خبرگزاری بینالمللی شفقنا | خبرگزاری شیعیان، فتاوای آیتالله سیستانی و مرجعیت، آخرین اخبار ایران و جهان. پدیدار شد.