JOIN FeedMan BOT
Home
Blog
Support
Σε χαμηλό 7 μηνών ο χρυσός - "Βουτιά" 9% το ασήμι
Wait 5 sec.
Read post on capital.gr
Ο χρυσός spot έχασε τις 4.000 δολ./ουγγιά.