מנהיג קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, הצהיר כי ארצו תמשיך להרחיב ולחזק את יכולותיה הגרעיניות, וטען כי זהו "הפתרון הנכון והיחיד" להתמודדות עם המצב הביטחוני והפוליטי הבלתי צפוי בעולם. לפי סוכנות הידיעות הממלכתית KCNA, הדברים נאמרו במהלך ישיבת הוועד המרכזי של מפלגת הפועלים השלטת שנערכה בין שבת לשני. קים האשים את ארצות הברית בהחרפת המתיחות והעימותים ברחבי העולם, ואמר כי אירועים ותקריות בלתי נתפסים מתרחשים בשל "תאוות הבצע העבריינית של הכוחות ההגמוניים".