Çanakkale Boğazı'nda sürüklenen ve içinde 1 kişinin bulunduğu tekne Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğü botu ile yedeklenerek Lapseki'ye yanaştırıldı.Devamı için tıklayınız