تداوم نقض آتش‌بس از سوی اسرائیل؛ ۲ شهید در حمله پهپادی به خودرویی در جنوب لبنان

Wait 5 sec.

شفقنا-‌ در حمله پهپادی ارتش اسرائیل به خودرویی در اطراف شهرک کفررمان در جنوب لبنان دو نفر شهید شدند.به گزارش شفقنا به نقل از عرب ۴۸، رسانه‌های لبنانی اعلام کردند این پهپاد اسرائیلی به خودرویی از نوع X5 در مسیر تپه الدبشه‌ در کفر رمان حمله کرد.ارتش اسرائیل ساعاتی پیش هم اعلام کرد به ۲ فرد مسلح وابسته به حزب‌الله که تهدیدی برای نظامیان صهیونیست در ارتفاعات علی الطاهر شرف به شهر النبطیه‌ به شمار می‌رفت، از طریق هوایی حمله کرده و آنها را کشته است.در همین رابطه، اسرائیل کاتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش طی نشستی در تل آویو اعلام کرد: اسرائیل حتی اگر آمریکا هم بخواهد از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهد کرد.کاتس گفت: ۲۰۰ هزار نفر از ساکنان جنوب لبنان هرگز به خانه‌های خود باز نخواهند گشت،ارتش همه زیرساخت‌ها و خانه‌هایی که تهدید به شمار می‌رود را تخریب خواهد کرد و از این مناطق عقب نخواهد نشست.این حملات رژیم صهیونیستی و اظهارات وزیر جنگ این رژیم در حالی است که طبق تفاهم آتش بس امضا شده میان ایران و آمریکا، جنگ باید فوراً در همه جبهه‌ها از جمله لبنان متوقف شود.سید عباس عراقچی وزیر خارجه ایران پیشتر به صراحت اعلام کرده بود که آتش‌بس در لبنان به معنای عقب‌نشینی ارتش اسرائیل از تمامی مناطق اشغالی در جنوب لبنان است.منبع: عرب ۴۸نوشته تداوم نقض آتش‌بس از سوی اسرائیل؛ ۲ شهید در حمله پهپادی به خودرویی در جنوب لبنان اولین بار در خبرگزاری بین‌المللی شفقنا | خبرگزاری شیعیان، فتاوای آیت‌الله سیستانی و مرجعیت، آخرین اخبار ایران و جهان. پدیدار شد.