Kütahya'da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte dağıtılan tavuklu pilavı yiyen 84'ü öğrenci 98 kişi, zehirlenme şüphesiyle hastanede tedavi altına alındı. Sağlık durumlarının iyi olduğu belirtilirken soruşturma başlatıldı.