Fenerbahçe yönetim kurulu üyeleri, Topuk Yaylası Tesisleri'nde yeni sezon kampında bulunan futbol A takımını ziyaret etti. Başkan Aziz Yıldırım ve yöneticiler, teknik heyet ve oyuncularla toplantılar yaparak yemekte bir araya geldi.