תחנה גרעינית בהונגריה הקטינה את התפוקה שלה - עקב גל החום

Wait 5 sec.

תחנת הכוח הגרעינית פאקס בהונגריה הודיעה לפני זמן קצר (שבת) כי היא קיצצה את תפוקת אחד מארבעת הכורים שלה עקב טמפרטורת מים גבוהה בנהר הדנובה על רקע גל החום. מדידה שנעשתה בבוקר הראתה שטמפרטורת מי הקירור במורד הזרם מהתחנה עומדת על 29.7 מעלות צלזיוס, ועולה על סף ההתערבות של 29.5 מעלות צלזיוס.