מזכ"ל חיזבאללה, השייח' נעים קאסם, הביע היום (שבת) ביקורת חריפה על ההסכם שנחתם אמש בין ישראל ללבנון. "הסכם המסגרת בוושינגטון הוא השפלה, חרפה וויתור על הריבונות. הסכם המסגרת הוא חסר כל תוקף, ויש ליישם את סעיפי מזכר ההבנות בין איראן לארצות הברית", הטיח. המזכ"ל קרא לשלטון: "הגיע הזמן שתחזרו בכם מהטעויות שלכם, שמחריבות את לבנון". הוא סיכם ואמר כי "לא עזבנו את השטח גם בתנאים הקשים ביותר - ולא נעזוב אותו. המשא ומתן הישיר הוא ויתורים חינמיים לחלוטין לישראל, משום שמדובר בפגישות שנועדו לכפות כניעה לדרישות התוקפנות".