İstanbul'a geldi! Vitor Pereira'dan Türkiye'ye ektirdiği saçlar hakkında yorum

Wait 5 sec.

Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Vitor Pereira, sezon biter bitmez yeniden İstanbul'a geldi. Portekizli çalıştırıcı, sosyal medya hesabından bir paylaşım yaparak, “6 ay geçti ve Türkiye’de ektirdiğim saçlardan çok memnunum'' dedi.