Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Vitor Pereira, sezon biter bitmez yeniden İstanbul'a geldi. Portekizli çalıştırıcı, sosyal medya hesabından bir paylaşım yaparak, “6 ay geçti ve Türkiye’de ektirdiğim saçlardan çok memnunum'' dedi.