ΓΣΕΕ: Θετικό βήμα το σχέδιο νόμου για την εφαρμογή της αρχής της ίσης αμοιβής

Wait 5 sec.

Θετικό βήμα χαρακτηρίζει η Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδας (ΓΣΕΕ) το σχέδιο νόμου για την εφαρμογή της αρχής της ίσης αμοιβής, επισημαίνοντας ωστόσο ότι η πραγματική σύγκλιση περνά μέσα από την ισχυρή κρατική εποπτεία και την ενίσχυση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.Συγκεκριμένα, η Συνομοσπονδία αναφέρει σε ανακοίνωσή της:"Το νομοσχέδιο για την...