בסוכנות הידיעות האיראנית תסנים מדווחים היום (שלישי) כי שר החוץ האיראני עבאס עראקצ'י הדגיש בפני בכיר חמאס בשם באסם נעים, וכי צוות המשא ומתן האיראני יעלה את הסוגיה הפלסטינית במסגרת השיחות המתנהלות כעת. ובנוסף דווח כי עראקצ'י הדגיש בשיחת הטלפון עם בכיר חמאס באסם נעים כי צוות המשא ומתן האיראני יעלה את סוגיית "התוקפנות המתמשכת של ישראל" בכל הפורומים הבינלאומיים.