Türkiye'nin en yüksek dağı Ağrı Dağı'nda tırmanış sezonu açıldı. Bulgaristan'dan gelen 10 kişilik grup, rehber eşliğinde 12 saatte zirveye ulaştı. Zirvede 1,5 metre kar kalınlığı bulunuyor.