דובר צה"ל הודיע היום (רביעי) כי הצבא השמיד הלילה ארבע עמדות שיגור רקטות ברצועת עזה. העמדות הוקמו בתקופה האחרונה, לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף. לפי הודעת צה"ל, העמדות היו מוכנות לשיגור, והיוו איום מיידי על אזרחי ישראל ועל הכוחות השוהים במרחב.