Türkiye Sağlık Enstitüleri Başkanlığı (TÜSEB) ve Novo Nordisk Türkiye, Türkiye'nin uluslararası klinik araştırmalara yönelik iş birliği protokolüne imza attı. Bu iş birliğiyle, Türkiye’nin küresel klinik araştırmalar alanındaki bilimsel üretiminin ve görünürlüğünün artırılmasının amaçlandığı belirtildi.