העיתונאי הסרוג של התאגיד, עקיבא נוביק, כתב על הפגנות החרדים: "בכל פעם ש"לומדי התורה הטהורים" מתפרעים ברחובות, או יוצאים לחופשת 'בין הזמנים' הנפשעת שלהם - השנאה הזאת מתגברת"