ANALİG Hentbol 1. Etap 4. Grup Müsabakaları Nevşehir’de Başladı

Wait 5 sec.

Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından sporun tabana yayılması, daha fazla müsabaka ortamının oluşturulması ve milli takımlara altyapı hazırlanması amacıyla hayata geçirilen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) kapsamında düzenlenen 2026 Sezonu 1. Etap 4. Grup Hentbol Müsabakaları Nevşehir’de başladı. Türkiye’nin farklı illerinden gelen genç sporcuları bir araya getiren organizasyon öncesinde teknik toplantı, 23 Haziran 2026 tarihinde Nevşehir Gençlik Merkezi’nde gerçekleştirildi. Takım idarecileri, antrenörler ve organizasyon yetkililerinin katıldığı toplantıda müsabaka programı, oyun kuralları ve teknik detaylar görüşülerek gerekli bilgilendirmeler yapıldı.ANALİG Hentbol 1. Etap 4. Grup Müsabakalarının açılış seremonisi ise 24 Haziran 2026 tarihinde Damat İbrahim Paşa Spor Salonu’nda gerçekleştirildi. Açılış programında sporcular, antrenörler ve idareciler yer alırken, organizasyonun centilmence ve fair-play ruhu içerisinde geçmesi temennisinde bulunuldu.24-26 Haziran 2026 tarihleri arasında devam edecek müsabakalarda genç sporcular, grup aşamasını başarıyla tamamlayarak bir üst etaba yükselmek için mücadele edecek. Organizasyon boyunca sporcular hem yeteneklerini sergileme fırsatı bulacak hem de önemli bir müsabaka tecrübesi edinecek.Nevşehir Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü olarak, Anadolu Yıldızlar Ligi Hentbol 1. Etap 4. Grup Müsabakalarına katılan tüm sporcu, antrenör ve idarecilere başarılar diliyor; sporseverleri genç sporcuların heyecanına ortak olmak üzere müsabakaları izlemeye davet ediyoruz.