Diyarbakır Valiliği, yaz aylarında artış gösteren boğulma vakalarının önüne geçilmesi amacıyla il genelindeki sulama kanalları, barajlar, göl ve göletler ile akarsu ve benzeri su alanlarına girilmesini yasakladı.