שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים הציבו היום (רביעי) דרישה חריגה ואינטנסיבית להמשך ניהול תיקי האלפים. מיד לאחר חגי תשרי, המשפט יעבור למתכונת של "משרה מלאה". כבר ביום ראשון הקרוב: הדיונים חוזרים לצלאח א-דין