شفقنا- سخنگوی وزارت امور خارجه، در شبکه ایکس در رابطه با موضعگیریها و لفاظیهای متناقض مقامهای آمریکایی راجع به محتوای يادداشت تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی نوشت:هیئت حاکمه آمریکا هیچگاه در رفتارش نسبت به ملت ایران صداقت نشان نداده است.او افزود: ایران در عین اینکه برای این بدگمانی منطق داشت، با حسننیت وارد روند دیپلماتیک شد و یادداشت تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی را امضاء کرد.ایرانیان میدانند کینهتوزی دشمن، با امضای یک تفاهم پایان نمییابد و هر گامی را با هوشیاری و درنظر داشتن تجربههای ۵ دهه گذشته بهویژه تحولات یک سالونیم اخیر برخواهد داشت.نوشته بقایی: اظهارات ضدونقیض مقامات آمریکایی درباره یادداشت تفاهم خاتمه جنگ، کمکی به کاهش بدگمانی ایرانیان به آمریکا نخواهد کرد اولین بار در خبرگزاری بینالمللی شفقنا | خبرگزاری شیعیان، فتاوای آیتالله سیستانی و مرجعیت، آخرین اخبار ایران و جهان. پدیدار شد.